Головна/Виклик лікаря додому

Виклик лікаря додому

Часом складається ситуація, коли дитинка захворіла, однак немає можливості приїхати на огляд до лікаря у клініку.  У таких випадках завжди можна викликати педіатра додому. Огляд дитини у домашніх умовах у більшості випадів має лише переваги:

• Дитина залишається у найкомфортніших  для себе умовах – у себе вдома. Саме у дома дітки, які «не люблять» чи бояться відвідувати лікарів зможуть вперше подружитися з лікарем та позбутися певних страхів.
  • Повнота та ретельність огляду педіатром вдома нічим не відрізняється від умов клініки. Усе обладнання лікар матиме з собою.  За необхідності, лікар проведе тестування на виявлення ряду захворювань: грип, коронавірусна інфекція, скарлатина, тощо.
  • Домашній огляд завжди безпечніший для малечі, оскільки ви мінімізуєте контакти з потенційно хворими дітками. Особливо важливим це  є для найменших малюків, які потребують профілактичного огляду.
  • Виклики на дім можливий щодня з понеділка до п`ятниці. Ми постараємо виконати його у максимально зручний для вас час. Годину, коли саме приїде лікар узгоджуємо заздалегідь, щоб ви могли планувати проведення особистого часу та не очікувати цілий день
  • Після огляду лікар залишиться з вами на зв’язку до повного одужання дитини. За необхідності коригуватиме призначення у телефонному режимі
  • Повний огляд дитинки ми надішлемо вам протягом дня у електронному форматі.

Ми можемо приїхати як у м. Львів так поза його межами.

📞 Запис за телефоном: +38 (096) 337-03-03 (Пн-Нд з 8:00 до 20:00)

Записатися на візит

Знайомство з нами

Дружба та довіра вже з першої зустрічі